De eerste weken! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Dennie Zaad - WaarBenJij.nu De eerste weken! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Dennie Zaad - WaarBenJij.nu

De eerste weken!

Door: Dennie en Sander

Blijf op de hoogte en volg Dennie

04 Oktober 2015 | Australië, Sydney

Eerste dagen,

De eerste dagen in Australië waren vooral erg lastig en zwaar, door de vermoeidheid stonden we om half 3 in de middag al te tollen op onze benen. Op een gegeven moment voelde het alsof je op een boot stond terwijl het gewoon de straat was.

We hebben in deze dagen veel gedaan, van zaken regelen (bank zaken / zorg verzekering) naar een prachtige wandeling in de natuur tot aan surfen op een prachtig strand 1.5 uur rijden van onze hostel vandaan.

Surfen werd voor mij(Dennie) geen succes, wat ook wel te bedenken was als je mijn sportvermogen kent, maar toch vond ik het een goede ervaring en het was heel erg mooi om mee te maken, de golven zijn toch iets anders dan in Nederland.

Voor mij(Sander) was het natuurlijk een makkie, nee hoor ik heb wel geteld 3 seconden gestaan voordat ik weer gestrekt in het water lag. Maar vond het echt leuk om het een keer gedaan te hebben. Misschien ga ik het ergens in de komende maanden nog een keer proberen.

De omgeving naar dit strandje was indrukwekkend , we hebben tussendoor nog een stop gemaakt op een van de mooiste plekken dat ik ooit gezien heb. Waarschijnlijk zullen we dat nog wel vaker schrijven de komende maanden.

Ja, maanden, het klinkt echt heel vreemd als ik dit typ. Ik ben er nog niet aan gewend om niets te moeten doen. Heel raar gevoel maar ook erg rustgevend, denk dat ik er snel aan zal wennen! Wel merk ik dat ik steeds meer zin heb om wat op te pakken als ik terug ben, dat dit nu al als gevoel in me op komt vind ik wel verrassend snel.

Slapen in een hostel is een kwestie van wennen, de eerste nacht was lastig omdat iedereen herrie maakt en zijn eigen ding doet. Op een gegeven moment wen je eraan dat je niet alleen bent en dus ook andere mensen om je heen hebt (en rekening mee moet houden). Natuurlijk ook een erg goede ontwikkeling , zo leren we van elk moment weer iets!

Dit was het voor nu! Het volgende verhaal zal heel snel komen want over paar dagen gaan wij naar maggie islands! daar hebben we even geen internet dus we zullen daarvoor nog een update plaatsen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dennie

Reisverslag Australie reis Dennie en Sander.

Actief sinds 16 Sept. 2015
Verslag gelezen: 385
Totaal aantal bezoekers 8671

Voorgaande reizen:

22 September 2015 - 03 Februari 2016

Backpacken door Australie en Nieuw-Zeeland

Landen bezocht: